Gemeente informeert bewoners 3e Ebbingestraat en Oranjesingel

De gemeente Kampen heeft de bewoners van de 3e Ebbingestraat en Oranjesingel per informatiebrief op de hoogte gesteld van de reden van de parkeerverboden  tijdens SailKampen in hun straten. De organisatie heeft de 3e Ebbingestraat en Oranjesingel nodig voor de afhandeling van de pendelbussen die de bezoekers in en uit de stad brengen van/naar de grote parkeerterreinen buitenaf. Daarnaast zijn het essentiële aanrijroutes voor de hulpdiensten.

Hieronder treft u de verzonden brief als PDF aan.

Parkeren 3e Ebbingestraat
Parkeren+3e+Ebbingestraat.pdf
Adobe Acrobat document 110.7 KB

M.wii (zaterdag, 12 april 2014 14:56)

Waar kunnen de bewoners met hun auto naar toe? Waarom zijn de bewoners aan de de IJsselkade niet ingelicht?

EK (zondag, 13 april 2014 09:04)

Inderdaad een leuk feestje Sail, maar bewoners van o.a. de IJsselkade worden HELEMAAL NIET ingelicht. Een feest dus voor mensen buiten de binnenstad maar de gastheren en dames worden vergeten!

René de Ruiter (zondag, 13 april 2014 15:19)

De wijkvereniging ontving eind maart berichten van bewoners aan de 3e Ebbingestraat de Oranjesingel dat daar parkeerverboden waren ingesteld, ver van het eigenlijke evenemententerrein. Hierop heeft de wijkvereniging contact gezocht met de gemeente en deze heeft, vooruitlopend op de publicatie van verkeersmaatregelen van vorige week, de aanwonenden een brief gestuurd. De vorige week gepubliceerde verkeersmaatregelen zijn ook nog terug te vinden op de site van de gemeente. tinyurl.com/laxv3tu .
    Wij zullen als wijkvereniging de klachten en opmerkingen, die wij via diverse kanalen ontvangen, meenemen naar het periodieke overleg met de wijkwethouder. opdat men het bij de evaluatie van SailKampen mee kan meenemen en hier in de toekomst meer aandacht aan wordt geschonken.

René de Ruiter
    Secretaris Wijkvereniging Binnenstad

René de Ruiter (zondag, 13 april 2014 15:20)

De verkorte link werkt niet, bij deze het volledige adres voor de maatregelen: