2014 Leg beslag op de bank!

Helpende handjes gezocht

Gezocht; helpende handjes

In de binnenstad van Kampen komen dit jaar twee bijzondere banken te staan; Social Sofa’s.

Betonnen banken met een vrolijke mozaïekversiering! Maar de banken komen niet kant-en-klaar binnen; uw hulp als binnenstadbewoner is daarbij hard nodig.

De Wijkvereniging Binnenstad heeft het initiatief genomen voor deze banken, en heeft daarbij uw hulp nodig; samen met andere binnenstadbewoners kunt u bijdragen aan een ‘sociale zitgelegenheid’ in uw eigen omgeving!

Wat we zoeken zijn creatieve maar vooral enthousiaste bewoners die gezamenlijk aan de bank aan de slag willen gaan. Na een korte cursus kunt u zelf aan de slag met het mozaïek, samen met de buurt. Uw ontwerp zal de komende jaren de Kamper binnenstad sieren! Om mee te doen met dit bijzondere project hoeft u geen lid te zijn van de Wijkvereniging Binnenstad – hoewel u natuurlijk altijd welkom bent!

Aanmelden? Aanmelden kan via socialsofa@wijkverenigingbinnenstad.nl .

Meer over de oorsprong van het project leest u hier.

De bank staat in ‘Onze Winkel’ aan de Oudestraat 120. We zijn daar op regelmatige tijden:

woensdag                  13:30 - 16:00

vrijdagavond             17:30 - 20:00

zaterdagochtend       10:00 - 12:00

Graag tot ziens!

Regelmatig plaatsen we updates die u hier kunt volgen:

Social Sofa, update #6: Beslag is opgeheven!

Social Sofa, update #5: Tweede Social Sofa hard op weg!

Social Sofa, update #4: 'De bank is geplaatst!'

Social Sofa, update #3: 'We zijn los!'